ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!!!

Tänään tulee kuluneeksi tasan kaksi vuotta, siitä kun päätin perustaa tämän, ensimmäisen leivontablogini -Helmeilevää. Paljon on vuodet tuoneet mukanaan ja harrastus on vienyt mennessään. Nyt on aika kiittää teitä kaikkia lukijoita tsemppauksesta, vertaistuesta, kommenteista ja mukana seuraamisesta. En koskaan olisi voinut kuvitellakaan miten makea maailma minulle tämän blogin kautta avautuukaan. Olen saanut paljon uusia tuttavia, ollut mukana lehtihaastattelussa ja pitänyt leivontailtaa. Minua on neuvottu ja välillä olen ehkä osannut auttaa jotain toistakin. Vain tekemällä oppii sanotaan ja se kyllä pitää täysin paikkaansa. Nyt kun katson ensimmäisiä tänne postaamia kakkuja, olen kuolla naurusta. Toivottavasti edes vähän kehitystä on vuosien varrella tapahtunut.

Juhlapäivän kunniaksi leivoin näitä ihania kesäleivoksia. Juhlat toki eivät pääty tähän. Nyt on teidän vuoronne -osallistukaa arvontaan, joka käynnistyy nyt! Kilpailu on käynnissä, niin kauan kunnes laskuriin napsahtaa maagiset 100 000. Hyvästi on siis vielä aikaa. Voittajalle lähtee leivonta aiheinen palkinto (kuinkas muutenkaan). Postaukseen voit suositella jotain ideaa minulle leivottavaksi (mitä ehkä blogissa ei ole ollut, mutta haluaisit), kertoa oman kesäleivonta suosikkireseptisi tai jättää vain tervehdyksen -mikä sinusta tuntuu parhaimmalta! Ideoita toivottavasti pääsen myös loppukesästä toteuttamaankin!

Vuosien varrella on hautunut idea oman toiminimen perustamisesta, välillä on meinannut lopettaa leipomisen kokonaan. Katsotaan kumpaan suuntaa uusi vuosi blogimaailmassa minua johdattaa...

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Aurinkoista kesää ja lämmintä mieltä;

Helmi.fi