Tänään oli tullut pakettikortti, joten intopiukeena sitten ensimmäistä kolmannen kierroksen pakettia hakemaan. Pakettia piti tietenkin jo vähän hölskytellä ja olin ihan ihmeissäni, että mitä nestemäistä siellä voikaan olla. Enhän mä sitten kotiin asti malttanut, vaan aukaisin paketin postin parkkipaikalla autossa.
Tämmöinen se kokonaisuudessaan oli:

1471545.jpg

Paketissa oli:
-paketti kakkupapereita
-pullo ruusuvettä
-levy minttukrokanttisuklaata
-punainen elintarvikeväri
-tuubi crunchy suklaa-kinuskiströsseleitä

Olin tuosta ihan ihmeissäni ja iloissani. Paketissa oli minulle jotain aivan uutta. Ruusuvedestä olen kyllä joskus kuullut, mutta vasta pikainen googletus kertoi mihin kaikkeen sitä todella voi käyttää. Tätä kokeilua odotan kyllä täysin, mitä ikinä siitä sitten syntyykin. Samoiten nuo strösselit olivat minulle aivan uusi tuttavuus, en ole koskaan sellaisia nähnytkään -vaikka toisinaan seisoskelen leivontahyllyn luona pitkiä toveja miettimässä ostoksia ja tutustumassa uutuuksiin. Olivat mahdottoman herkullisen näköisiä -kauankohan maltan pitää näppini erossa niistä? Kakkupaperitkin oli positiivinen yllätys, sillä huomasin, ett noissa oli sellainen liukas (käsitelty) pinta. Minulla on tällä hetkellä vain sellaisia paperisia ja olen moneen kertaan ihmetellyt miten muut saa kakut tehtyä niiden päälle, kun omani ovat jo kakun kuorrutusvaiheessa ihan kostuneita ja rumia. Nämä menee siis ehdottomasti kokeiluun! Niin ja suklaata ja elintarvikevärejä minulle EI voi olla koskaan liikaa. Niitä tarvitsee (ja kuluu) aina paljon.

Korttia paketissa ei ollut. Joten salainen leivontaystäväni pysyttelee kyllä niin salaisena kun vaan mahdollista. Yritin postileimakin tihrustaa, mutta oli niin sottainen, että ei siitä mitään selvää saanut. Pakkauslehdet kyllä viestivät jotain, jos eivät ole kompa. Ai miten niin olen utelias?

Mutta kiitoksia kovasti tästä paketista, se oli erittäin mieluinen! Nyt vaan pitäs keksiä mitä näistä loihtisi...